Min låne häst gidde som jag hade.


Hej allihop! Här är min låne häst gidde han är svart väldigt snäll och söt  lyssnar men ibland stönig men det är nog de flesta hästarna  tror jag men jag ser lite konstig ut men huvudsaken är att ni får se hur gidde ser ut så klart.Men innan jag lånade han var han jätte elak han sparkade och så men dom som jag lånade hästen av har fått lära han massa grejer för han var jätte olydig men inte längre och en del hästar är jätte elaka men inte den här hästen och det är ju tur så klart. :) Men det här blir det sista inlägget för idag men imorgon kommer fler och gidde har stuckit tre gånger eller nåt alltså när jag lånade han.Jag tror att han är 17år eller något.HA EN BRA DAG

WWW.elsaarvidsson.blogg.se/hellokitty

Kommentarer
Postat av: nenne

åå vad söt häst hur gammal är den tävlar deu med den



/nenne

2009-10-28 @ 16:07:34
URL: http://gullinenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0