Trädgård i thailand


Hej allihop!Här är en bild på en trädgård i thailand helt otroligt hur fint det är.Jag har inte sätt den men mamma och pappa har sett det.Vet inte om det är brevid hotellet eller inte men kanske kan ta reda på det :).men väldigt fint  i allafall och nu har jag kommit hem från farmor äfter jag har jobbat har sopat på asvalten det var jätte jobbigt men funkar ju så klart när vi var hos farmor så hade Irma med sin cykel och där på var det en liten spindel men jag skrek inte så mycket men den var äklig i allafall och den hade långa ben men jag och Irma vågade inte ta bort den så min anndra syster Fanny fick göra det.
HA EN BRA DAG

WWW.Elsaarvidsson.blogg.se/hellokitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0